الجمعة، مارس ٢١، ٢٠٠٨

اتحداك و اتحداكى..لو كنتوا عارفين معناها...

ازيكم..عاملين اية؟؟انا كنت فاكرة انى لما اعمل البلوج دة حاقعد بقى اية...اكتب كل يوم..بس اكتشفت..انى مش حاكتب الا ماحاجة تهزنى..و مش اى هزة..و انا النهاردة بقى اتهزيت..مش عشان حاجة..عشان اكتشفت انى بعد العمر دة كلة..مش فاهمة حاجة..ودى مش اى حاجة..دى كلمة مهمة..مينفعش نستغنى عنها.. طلع ينفع ولا اية ياجدعان..انا بقى قلت اسالكم..و ياريت الاقى الاجابة عندكم.. دى..فاهمين معناها...قولوا لى كدة بالصلاة عالنبى..يعنى اية اصحاب؟؟يعنى اي صاحبة..؟؟كان بيتهيالى ان الناس عارفة معناها...بدليل انهم بيقولوا..دى صاحبتى و دى زميلتى..و دة صاحبى وزميلى..بيفرقوا يعنى عارفين..بس اتضح انهم اصلا مش فاهمين..وانا اولهم..يعنى اية ياجماعة..ولية بنلاقى نفسنا بنستملر احيانا مع بتوع المدرسة عن بتوع الكلية..؟؟؟هل عشان ايام المدرسة دى ايام براءة؟؟امخاخ و نفوس و ضماير ماكانتش لحقت تتلوث؟؟ولا كانت ملوثة يس على صغير؟؟اصل محدش يقنعنى اننا بنتولد شياطين...صح ولا اية؟؟انا مش ملاك...بس حصلى موقف..خلانى اسال..ايه يفرق بتوع المدرسة عن الكلية؟؟لية بتوع الكلية تحكمهم ثقافة (النفاق الاجتماعى)..او لا اسفة..(الذكاء الاجتماعى)زى ما واحدة من صحابى قالت لى..ان هو دة الاسم الصح و الاشيك...واللى كله عارفه...ههههههههههه...انا عايزاكم تجاوبونى...انا وصلت لاجابة واحدة..اعتقد والله تعالى اعلى و اعلم انها الاصح على الاطلاق..الا وهى..اننا مش بنحب بعض فى الله..اى والله..كفاية كدة..بس عايزة اقول حاجة..مش كل بتوع الكلية..فى ناس عرفتها ما كنتش احلم انى اعرفهم فى يوم من الايام..بس اللى خلانى اكتب دة..ان صحابنا اللى فوق..اكتر..هههههههههههههه..شفتوا الوكسة..ياللا خير خير انشالله..

ليست هناك تعليقات: